Onze klant is InControl voor kwaliteit en compliance
- 350 faciliteiten in 2 landen
- 17 miljoen bezoekers per jaar
- 2300 medewerkers
- Jaarlijkse omzet van 75 miljoen euro
Het probleem
Recente veiligheidsevaluaties door de hele sector hebben ervoor gezorgd dat organisaties hun inspanningen op het gebied van kwaliteitsborging en compliance hebben beoordeeld en verbeterd om risico's te minimaliseren en een aangename en veilige omgeving voor bezoekers te garanderen.
Het bestuur, kwaliteitsmanager, technisch servicemanager en regiomanagers hebben flexibele oplossingen nodig om ervoor te zorgen dat:
- regelmatig onderhoud en inspecties worden uitgevoerd,
- risico's worden beoordeeld geëvalueerd en voldoende gemitigeerd
- kwaliteit wordt bewaakt
- Incidenten worden beheerd
- organisatie, processen en hulpmiddelen zijn aanwezig om continue verbetering mogelijk te maken.
Onze oplossing: InControl van kwaliteit en compliance
Met behulp van ons InControl-platform hebben we voorzien:
- Een flexibele, snel te implementeren oplossing voor het centraal bewaken van kwaliteits-, onderhouds- en risicobeheerprocessen op 350 locaties met Android-tablets
- Geplande planning van (terugkerende) beoordelingen, inspecties en taken.
- Out-of-the-box inhoud voor het waarborgen van conforme catering, zwembadwaterkwaliteit, speelvoorzieningen, etc.
- Een efficiënte tool die personeel helpt om minder tijd te besteden aan het beheer van de dagelijkse activiteiten en zich meer te richten op de ervaring en veiligheid van klanten.
- Continu inzicht in compliance en kwaliteit.
InControl van het proces: Plan Do Check Act
Het beheer van de accommodatie zorgt ervoor dat, met behulp van ons eenvoudig te gebruiken webplatform, alle (terugkerende) kwaliteits- en onderhoudstaken (zoals gespecificeerd in het onderhoudsplan) worden ingevoerd in InControl.
Elke ochtend opent het team dat verantwoordelijk is voor de dagelijkse activiteiten van de accommodaties hun dagelijkse takenlijst en begint met het uitvoeren van hun taken door naar de faciliteiten / objecten te gaan die ze moeten controleren. Wanneer ze op de locatie aankomen, scannen ze een QR-code met hun tablet en automatisch wordt alle relevante informatie weergegeven (werkinstructie, logboek, checklist, etc.) ). Ze beginnen hun werk en zodra ze klaar zijn, loggen ze uit door de qr-code opnieuw te scannen.
Wanneer ongewenste of gevaarlijke situaties worden ontdekt of taken niet tijdig worden uitgevoerd, worden de juiste mensen automatisch op de hoogte gesteld. Wanneer de situatie is opgelost, wordt het incident gesloten, wordt het logboek bijgewerkt en wordt er een (optionele) hercontrole uitgevoerd.
De gegevens worden gebruikt om incidenten te voorkomen, onderhoudsactiviteiten beter te voorspellen en processen continu te verbeteren.